جانبازان و خانواده آنان جزو برجسته‌ترین انسان‌ها هستند
کد خبر: 3599925
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
رزم‌حسینی:

جانبازان و خانواده آنان جزو برجسته‌ترین انسان‌ها هستند

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار کرمان گفت: جانبازان نمونه‌هاى بزرگ افتخار، شجاعت، فداکارى و یادگارهاى دوران حماسه‌ دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان عصر روز دوشنبه، 25 اردیبهشت در دیدار با جمعی از جانبازان استانداری کرمان، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها را، مرهون آن دفاع‌ها و مجاهدت‌ها دانست و گفت: جانبازان نمونه‌هاى بزرگ افتخار، شجاعت، فداکارى و یادگارهاى دوران حماسه‌ دفاع مقدس هستند
وی افزود: این کشور همیشه به خانواده‌هاى معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌هایشان مدیون است.
رزم‌حسینی از جانبازان به عنوان نمونه‌هاى بزرگ افتخار، شجاعت، فداکارى و یادگارهاى دوران حماسه‌ دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نسل جوان امروز در جریان نیست که نسلی چگونه خالصانه و بدون ادعا فداکاری کردند و یقینا چنین عصر و دوره ای تکرار نخواهد شد.
استاندار کرمان تصریح کرد: خون های پاک بسیاری درخت انقلاب اسلامی را آبیاری نموده است لذا بر همگان واجب است تا تلاش کنیم جمهوری اسلامی ایران در منطقه قدرتمندتر و عزتمندانه تر از گذشته حاضر شود.
رزم‌حسینی حفظ و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بستگی به توفیقات اقتصادی دانست و یادآورشد: مقام معظم رهبری چندین سال متمادی و با عناوین مختلف در نامگذاری شعار سال بر امر اقتصاد تاکید داشته و دارند، در این راستا دولت یازدهم خدمات بسیار گسترده ای را انجام و فضا را برای فعالیت های اقتصادی مهیا کرد.
وی از برجام به عنوان یکی از توفیقات دولت یازدهم یاد کرد که بدون حمایت های مقام معظم رهبری به نتیجه نمی‌رسید، خاطرنشان کرد: در مذاکرات 5+1 اگر به همه خواسته هایمان نرسیدیم اما توانستیم به 80 درصد آنها دست یابیم.
استاندار کرمان با تاکید براینکه همگان همچون گذشته باید پاسدار واقعی خون شهدا و آرمان های امام(ره) باشیم، گفت: باید تلاش کنیم تا جوانان نیز به آرمان های امام و رهبری ثابت قدم باشند.
رزم‌حسینی از انتخابات به عنوان تبلوری از آرمان های امام(ره) یاد و بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تأکید کرد و افزود: کشوری همچون ترکیه با تغییر قانون اساسی و با شعار دموکراسی خواهان وارد شدن به اتحادیه اروپایی بود اما امروز مشاهده می شود که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که انتخابات این چنینی برگزار می کند.
وی رقابت 295 نفر داوطلب شورای اسلامی شهر کرمان برای یازده کرسی را نمونه بارز آزادی دانست و یادآورشد: استان کرمان در صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، کمترین ردصلاحیت را در کل کشور داشته است.
captcha