تجلیل از جانبازان شهرداری شهرکرد
کد خبر: 3598191
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
غلامیان خبر داد:

تجلیل از جانبازان شهرداری شهرکرد

گروه اجتماعی: شهردار شهرکرد گفت: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) از جانبازان شاغل در شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از فارس، نورالله غلامیان، شهردار شهرکرد، اظهار کرد: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران ضمن تجلیل از تلاش‌ها و رشادت‌های جانبازان شاغل در شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه، به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.
وی با بیان اینکه جانبازان ایران اسلامی سند افتخار این کشور هستند، افزود: امروز نیز جانبازان نقش بی‌بدیلی در انتقال فرهنگ ایثار به جامعه دارند.
شهردار شهرکرد ادامه داد: همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که جانباز اجر شهید دارد و عطر شهید از آن‌ها استشمام می‌شود و ایثار و ازخودگذشتگی دو ویژگی مهم جانبازان به شمار می‌آید.
غلامیان بر تکریم و بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و افزود: صبر، استقامت، ازخودگذشتگی و ایمان کامل از خصوصیات بارز جانبازان است و آن‌ها درس فداکاری و ایثار را به جامعه‌ اسلامی آموختند.
وی اضافه کرد: حضور جانبازان و ایثارگران در شهرداری توفیقی برای ما است که با ایثارگران دوران دفاع مقدس در یک جرگه در حال خدمت به شهروندان هستیم.
captcha