تكریم یاد شهدای فرهنگیان در شیراز/ مبنای نظام جمهوری اسلامی عدالت‌گستری در دنياست
کد خبر: 3597500
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

تكریم یاد شهدای فرهنگیان در شیراز/ مبنای نظام جمهوری اسلامی عدالت‌گستری در دنياست

گروه اجتماعی: همزمان با گرامیداشت هفته مقام معلم، یادواره شهدای فرهنگیان شیراز و تجلیل از خانواده‌های این شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با گرامیداشت هفته مقام معلم، یادواره شهدای فرهنگیان شیراز امروز، 18 اردیبهشت‌ماه به‌همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) این كلان‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در این مراسم گفت: به وجود آمدن انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اهداف متعدد در به‌وجود آمدن بود ولی هدف مهم و مدنظرحضرت امام خمینی(ره) این بود که باید زمینه‌سازی جهت ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم آورد.

حاجی‌پور با بیان اینكه مبنای نظام جمهوری اسلامی ایران عدالت‌گستری در سطح جهان است، گفت:‌ حضرت امام راحل در همین راستا فرمودند ما انقلاب اسلامی را به جهانیان صادر خواهیم کرد.

وی این نكته را یادآور شد كه صدور انقلاب اسلامی به همین راحتی نیست و ادامه داد:و صدور انقلاب اسلامی به جهان به وسیله فرهنگ میسر است که در این قریب 40 ساله عمر پربركت نظام جمهوری اسلامی، این انقلاب به جهانیان از طریق فرهنگ صادر شده است.

حاجی‌پور همچنین اظهار كرد: در جهان اسلام پنج مقطع حساس بعثت، غدیر،عاشورا، انقلاب، ظهور حضرت مهدی(عج) داریم که امروز انقلاب اسلامی تحولی شگرف در کل جهان ایجاد كرده است و اگر قرار است که مهدویت را قبول داشته باشیم که روزی منجی خواهد آمد باید سختی‌ها و زحمات چه از لحاظ جانی و چه از لحاظ مالی را در نظر داشته باشیم.

وی در انتهای سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جلیل قدر نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا باعث اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان شدند.

یادآور می‌شود، در ادامه مراسم سیدرضا متولی، یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهدای فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای فرهنگیان شیراز را گرامی داشت و در انتها از خانواده‌های شهدای فرهنگی شیراز تجلیل به عمل آمد.

captcha