اولویت دولت آینده مبارزه با فساد و شفافیت در تمام اركان‌‌ تصمیم‌گیری باشد
کد خبر: 3597091
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
قزلسفلی:

اولویت دولت آینده مبارزه با فساد و شفافیت در تمام اركان‌‌ تصمیم‌گیری باشد

گروه سیاست و اقتصاد:‌ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه امروز بیش از گذشته، شعارهای «نمی‌شود و نمی‌توانیم» مردم را آزار می‌دهد، گفت: خدمت واقعی به مردم، شفافیت در همه ارکان‌ تصمیم‌گیری و مبازره با فساد از اولویت‌های دولت آینده باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزلسفلی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در گردهمایی انقلابیون جوان شهر قادرآباد که به‌همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: خدمت واقعی به مردم، شفافیت در همه ارکان‌های تصمیم‌گیری و مبازره با فساد از اولویت‌های دولت آینده باشد.

وی، نابودی ماهیت دینی انقلاب، قطع اتصال بین امام و امت، جایگزینی دنیاطلبی و اشرافی‌گری با فضیلت‌ها و ارزش‌های انقلاب را از راهبردهای استکبار علیه انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان مطرح است و دشمنان از قدرت علم و ایمان جوانان ایران اسلامی و حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب می‌ترسند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پیشرفت‌های زیادی را داشته است، کسب رتبه پانزدهم تولید علم در دنیا، جز 11 کشور فضایی جهان، پیشرفت در حوزه ‌ای فناوری و نظامی به صورت فوق العاده، دارای رتبه هفتم در ساخت سامانه پرتاب ماهواره، رتبه سوم در پیوند سلول‌های بنیادین، رتبه هفتم در نانو، رتبه دهم در فناوری لیزر، رتبه دوم در ساخت دریچه قلب و... را از جمله این پیشرفت‌ها عنوان كرد و گفت: از ابتدا تاکنون برخی از مدیران در لایه‌های مختلف همسو با دستگاه‌های استکباری تلاش کردند که انقلاب پیشرفت نکند.

قزلسفلی با تصریح اینکه نباید به بیرون از مرزها چشم دوخت، بر تکیه بر توان داخلی تاکید کرد، گفت: امروز بیش از گذشته شعارهای «نمی‌شود، نمی‌توانیم» مردم را آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعامل با بیرون از کشور باید هوشمند و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی باشد، اضافه کرد: انقلاب برگرفته از اندیشه، عقلانیت، عدالت و معنویت امام در حوزه‌های مختلف، امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما متاسفانه دنیاپرستان داخلی در لایه‌های مختلف نمی‌خواهند این انقلاب پیشرفت کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تأكید بر اینكه آمار بالای بیکاری و حاشیه‌نشینی در شان انقلاب نیست، ادامه داد: دولت‌های مختلف خدماتی داشته‌اند اما به دلیل عدم روحیه جهادی و انقلابی عده‌ای از مدیران در برخی از بخش‌ها اقدامات خوبی انجام نشده است.

قزلسفلی با تأکید بر استفاده از ظرفیت عظیم کشور گفت: مسئولان با مردم شفاف و در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها شفافیت داشته باشند که مردم بتوانند به راحتی نظارت کنند.

وی اظهار کرد: شرایط انقلاب خطیر بوده اما خطرناک نیست و با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

قزلسفلی با بیان اینکه دانشجویان در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی مناسبی داشته باشند، بر تشکیل دولت اسلامی در چرخه نیل به تمدن اسلامی تأکید کرد و گفت: انقلابیون جوان گفتمان انقلاب اسلامی را فریاد بزنند و آرمان‌های آن را از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

وی، آگاهی از تصمیمات مدیران کشور را حق مردم دانست و افزود: مردم ما حق دارند که بهترین‌ها را داشته باشند چراکه کشور دارای ثروت عظیم منابع داخلی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأكید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد و امروز ما وارثان شهدایی هستیم که مثل شمع سوختند تا اندیشه ناب انقلاب اسلامی به دست ما برسد.

قزلسفلی در ادامه با بیان اینکه مدافعان حرم با ایثارگری‌های خود به دنبال دفاع از عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه هستند، حفاظت و حراست از انقلاب را یک وظیفه برشمرد و گفت: انقلاب و مکتب والای اسلامی، جوانان مومن و انقلابی را تربیت کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام، بر ایستادگی در مقابل این حربه دشمن تأکید کرد و افزود: جهاد حرف زدن با مردم، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری، پیشرفت‌ها و ضعف‌ها را توام با هم دیدن، مجاهدت همراه با بصیرت از وظایف دانشجویان و انقلابیون جوان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه عده‌ای به جای اقتصاد مقاومتی به اقتصاد برجامی فکر می‌کنند، گفت: واردات بدون برنامه به کشور، منجر به بیکاری کارگران می‌شود.

قزلسفلی با تأکید بر اهمیت هزینه دادن برای انقلاب اسلامی اظهار كرد: همگان، توانمندی های خود را صرف گفتمان انقلاب اسلامی کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید از دانش و تخصص لازم در امور شهری برخوردار باشند.

captcha