گلباران مزار معلمان شهید ساوجبلاغی به‌مناسبت روز معلم
کد خبر: 3596931
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

گلباران مزار معلمان شهید ساوجبلاغی به‌مناسبت روز معلم

گروه فرهنگی: مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ گفت: در حرکتی خودجوش به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، مزار معلمان شهید از سوی فرهنگیان این شهرستان گلباران شد.

عیسی بابالو، مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: معلمان با حضور در مزار شهدای فرهنگی ساوجبلاغ بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
وی افزود: ارزش کار شهدا در واژه‌ها نمی‌گنجد و زبان از بیان رشادت‌های این عزیزان که امروزه به الگوی ایثار و شهادت بین مسلمانان جهان تبدیل شده‌اند، ناتوان است.
این مسئول با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم معلمان در کلاس درس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است یادآور شد: آموزش و پرورش ساوجبلاغ در دوران هشت سال دفاع مقدس 14 معلم شهید و 69 دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ ادامه داد: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم دیدار با معلمان حانباز سرفراز دفاع مقدس نیز در این شهرستان انجام شد.
بابالو تصریح کرد: در این شهرستان 25 معلم شاغل فرهنگی، نشان پر افتخار و مقدس جانبازی را دارد که در هفته تکریم از مقام شامخ معلم با این بزرگواران دیدار کردیم.
وی یادآور شد: تداوم انقلاب و ارزش‌های والای آن، ترویج فرهنگ رشادت و فداکاری ارزشمندترین هدیه از طرف جانبازان به ملت ایران است.
این مسئول اضافه کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان با ایثارشان امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند که امروزه حفاظت از آن ارزش‌ها و دستاوردها مهم‌ترین رسالت ما را تشکیل می‌دهد.
وی گفت: در این شهرستان 32 جانباز و آزاده فرهنگی و همچنین 41 فرهنگی فرزند شهید داریم که به مناسبت روز معلم به آنان لوح تفدیر و گل اهدا شد.
captcha