کاهش مشکلات جانبازان مهم‌ترین وظیفه مسئولان است
کد خبر: 3596622
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

کاهش مشکلات جانبازان مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

گروه معارف: فرماندار ساوجبلاغ گفت: همه مسئولان نسبت به شهدا و ایثارگران دین بزرگی دارند و ما وظیفه داریم مشکلات آنان را با جدیت پیگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، دراین مراسم که 16اردیبهشت برگزارشد،  ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندارساوجبلاغ باتبریک اعیاد شعبانیه خطاب به حاضران، اظهارکرد: شما جانبازان به عنوان سربازان ولایت، بزرگ‌ترین رشادت وایثارگری‌ها را برای عظمت اسلام وایران برجای گذاشتید.
وی افزود:هرقدر مسئولان درقالب‌های قانونی برای جانبازان تلاش کنند درمقابل رشادت‌های آن‌ها ناچیز وبی مقدار است.
پالیزگیر گفت: برخی مسئولان با گذشت زمان ایثارگری جانبازان را به دست فراموشی سپرده‌اند و این سبب گله‌مندی بسیاری از خانواده‌ها شده است وخودم این را در بسیاری از بازدیدها شاهد هستم و درمقابل این گونه برخوردها شرمنده می‌شوم.
فرماندار ساوجبلاغ با گلایه ازعملکرد برخی مسئولان اشاره کرد: برخی از مسئولان راهکارهای قانونی خدمت به جانبازان را در زیر میزشان پنهان نکنند واز خدمت به جانبازان وایثارگران دریغ نورزند چون هر چیزی که مسئولان دارند از برکت وجود جانبازان است.
این مسئول به راهکارهای قانونی در برنامه ششم برای خدمت بیشتر به جانبازان وخانواده‌هایشان نیز اشاره کرد واظهار امیدواری کرد با اجرای این برنامه‌ها جهش وحرکت بزرگی در خدمت‌رسانی به جانبازان اتفاق افتد.
درپایان از تعدادی جانبازان تجلیل شد.

captcha