جانبازان، نماد امانت‌داری و احساس مسئولیت هستند
کد خبر: 3595840
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

جانبازان، نماد امانت‌داری و احساس مسئولیت هستند

گروه فرهنگی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: آنچه امروز در اختيار ما است، در واقع یک امانت است و جانبازان نماد امانت‌داری و احساس مسئولیت هستند؛ آنان به‌خوبی مسئولیت و وظیفه خود را شناختند و در امانت‌داری، لیاقت خود را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، صبح امروز در دیدار با جانبازان دفاع مقدس، گفت: در ادوار گذشته و دوران حکومت طاغوت، هر بار کشور ايران با قدرتی مواجه می‌شد، بخشی از سرزمين ما توسط دشمنان به تاراج می‌رفت، اما با پیروزی انقلاب، دست دشمن برای همیشه کوتاه شد.
امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، جانانه در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادند و به اندازه يک نقطه از سرزمين ايران اسلامی را به دشمنان واگذار نکردند.
وی افزود: آنچه امروز در اختيار ما است، در واقع یک امانت است و جانبازان سمبل امانت‌داری و احساس مسئولیت هستند؛ آنان به‌خوبی مسئولیت و وظیفه خود را شناختند و در امانت‌داری، لیاقت خود را نشان دادند.
آیت‌الله سلیمانی با بیان اينکه نگاه ما به جانبازان بايد همراه با احترام باشد و نه ترحم آميز، اظهار کرد: جانبازان نیاز به ترحم ندارند، بلکه ما نیازمند خدمت به آنان هستیم؛ جانبازان ولی نعمتان جامعه هستند و وظيفه داريم با افتخار و عزت برای زيارت این عزیزان مشرف شويم.
captcha