متقاضیان تمتع هرچه سریع‌تر ودیعه‌های خود را به 10 میلیون تومان برسانند/ اعزام 3500 نفر از فارس
کد خبر: 3595768
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
زینلی:

متقاضیان تمتع هرچه سریع‌تر ودیعه‌های خود را به 10 میلیون تومان برسانند/ اعزام 3500 نفر از فارس

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت فارس از ودیعه‌گذارانی كه تا 31 شهریور 85 وجه اولیه را به بانك پرداخت كرده‌اند، خواست تا هرچه سریع‌تر با مراجعه به بانك ملی، میزان ودیعه‌های خود را به 10 میلیون‌ تومان برسانند؛ چرا كه اولویت اعزام با افرادی است كه ودیعه خود را زودتر تكمیل كنند.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به آخرین وضعیت اعزام حجاج تمتع در این استان گفت: تمامی ودیعه‌گذارانی كه تا 31 شهریور 85 وجه اولیه را به بانك پرداخت كردند هرچه سریع‌تر با مراجعه به بانك ملی در سطح استان، میزان ودیعه‌های خود را به 10 میلیون‌ تومان برسانند.

وی افزود: از این مبلغ، یك میلیون تومان ودیعه‌گذاری اولیه، 2 میلیون تومان سود كاربرد و حدود 7 میلوین تومان هم مبلغی است كه باید متقاضیان تمتع فعلاً به صورت علی‌الحساب به حساب بریزند.

زینلی بر این نكته تأكید كرد كه اولویت اعزام با افرادی است كه هرچه سریعتر ودیعه خود را در بانك ملی تكمیل كنند و ادامه داد:‌ طبق پیش‌بینی‌های ما بیش از 3 هزار و 500 نفر از استان فارس به حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت فارس اظهار كرد: اعزام حجاج تمتع در سراسر كشور از اول تا 28 مرداد‌ماه خواهد بود و تاریخ شروع بازگشت حجاج به كشورمان نیز 14 ذی الحجه تعیین شده است.

وی با بیان اینكه نقل و انتقال فیش‌های تمتع تا تاریخ 31 شهریور 85 آزاد است، از مردم خواست برای این كار تنها به دفاتر و شركت‌های زیارتی مجازی كه آدرس آن‌ها در سایت سازمان حج و زیارت فارس به آدرس www.fars.haj.ir قرار دارد، مراجعه كنند.

مدیر حج و زیارت فارس در پایان گفت: به زودی اسامی مدیران كاروان‌های حج تمتع از طریق رسانه‌ها و سایت سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

captcha