مبنای حكومت اسلامی رسیدن به قدرت به هر قیمت نیست/ اهمیت توجه به اخلاق در انتخابات
کد خبر: 3595506
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مهرابی:

مبنای حكومت اسلامی رسیدن به قدرت به هر قیمت نیست/ اهمیت توجه به اخلاق در انتخابات

گروه فرهنگی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با تأكید بر اینكه مبنای حکومت اسلامی رسیدن به قدرت به هر قیمت نیست، گفت: نباید برای رسیدن به مسئولیت، اخلاق را نادیده گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در نشست شورای فرهنگی این اداره‌كل به انتخابات پیش‌رو اشاره و تأكید كرد: باید از همه ظرفیت‌ها جهت زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود و این ظرفیت‌ها نباید در اختیار فرد یا گروهی قرار گیرد.

وی این نكته را یادآور شد كه هدف اول در انتخابات تقویت نظام است و باید افراد متعهد به نظام و انقلاب سکان مسئولیت را به دست گیرند.

مهرابی همچنین گفت: شاخصه مسؤل حکومت دینی و تشیع احیای ارزش‌ها و اشاعه فرهنگ دینی است و مبنای حکومت اسلامی رسیدن به قدرت به هر قیمت نیست و نباید برای رسیدن به مسئولیت، اخلاق را نادیده گرفت.

وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده توسط اعضای شورای فرهنگی در سال گذشته بر ضرورت برنامه‌ریزی و نوآوری در طرح‌های فرهنگی و اجرای آن‌ها تاکید کرد.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد، افزود: در حوزه آموزشی با استقبال دستگاه‌ها و هئیات مذهبی مواجه بوده‌ایم.

مهرابی با یادآوری اینكه تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های فراوانی دارد و گسترده‌ترین و فعال‌ترین شبکه تبلیغی است، گفت: لازم است همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با امر تبلیغ با هم هماهنگ شوند و یک هدف مشخص را پیگیری کنند.

captcha