حضور 9500 جانباز دوران دفاع مقدس در کردستان
کد خبر: 3594743
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

حضور 9500 جانباز دوران دفاع مقدس در کردستان

گروه سیاسی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با اشاره به حضور 9500 جانباز در استان، گفت: قریب به 900 نفر از جانبازان کردستانی افرادی هستند که به تنهایی قادر به انجام کارهای شخصی خود نیستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان؛ محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کردستان امروز، 10 اردیبهشت ماه در دیدار جانبازان کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان، نامگذاری روز شهادت حضرت ابوالفضل العباس به نام روز جانباز را افتخار بزرگی برای جانبازان دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نیز همواره با تعابیری زیبا از این افراد یاد کرده‌اند چنان که امام آنها را رهبران ملت و رهبری نیز آنها را شهیدان زنده نامیده‌اند.

وی با اشاره به حضور 9500 جانباز در کردستان، افزود: قریب به 900 نفر از جانبازان کردستانی افرادی هستند که به تنهایی قادر به انجام کارهای شخصی خود نیستند.

مدیرکل بنیاد شهید کردستان عنوان کرد: در روزهایی که خطر دشمنان این کشور را تهدید می‌کرد، این افراد جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به دفاع از کشور پرداختند.

وی با اشاره به جایگاه و ارزش جانبازان، آنها را افرادی پاک و خالص دانست که با ایثار خود امنیت امروز ایران را تأمین کردند.

سلیمانی یادآور شد: به مناسبت روز جانباز عده‌ای از جانبازان کردستانی به نمایندگی به دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان آمده‌اند تا با حضور خود تجدید بیعتی دوباره داشته باشند و نشان دهند که همواره در صحنه هستند و استوار و مقاوم در راه ایران پاسداری می‌کنند.

captcha