بوستان حجاب فردا شب میزبان جشن‌ اعیاد شعبانیه و هفته شیراز می‌شود
کد خبر: 3593575
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

بوستان حجاب فردا شب میزبان جشن‌ اعیاد شعبانیه و هفته شیراز می‌شود

گروه اجتماعی: جشن اعیاد شعبانیه و هفته شیراز به‌همت شهرداری منطقه 5 فردا شب در بوستان حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، یوسف نامور، شهردار منطقه 5 شیراز امروز، 6 اردیبهشت‌ماه گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده اعیاد شعبانیه، مراسم جشن این اعیاد و هفته شیراز فردا شب در بوستان حجاب شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه این بوستان در خیابان منطق شهرك مطهری قرار دارد، زمان برگزاری مراسم مذكور را بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام كرد.
نامور اظهار كرد: ماه شعبان از ماه‌های پر بركتی است كه در روایات اسلامی فضیلت‌های مهمی برای آن برشمرده شده و به سبب مناسبت‌های كه در آن قرار گرفته از اهمیت خاصی در فرهنگ ایرانیان برخوردار است.
شهردار منطقه 5 شیراز ادامه داد: وجود نیمه شعبان و منزلت امام حسین(ع) و امام مهدی(عج) نزد شیعیان، موقعیت ویژه‌ای را برای شكل‌گیری مراسم آیینی و بروز نشاط اجتماعی در جامعه فراهم كرده است كه می‌توان از آن‌ها در تعمیق باورهای دینی، نشاط آفرینی مطلوب و تقویت همكاری جمعی بهره‌برداری كرد.
وی در پایان یادآور شد: این جشن همراه با برنامه‌های هنری، شاد و متنوع با همكاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد و همچنین از عموم مردم شیراز جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
captcha