مسابقات قرآن 150 دانش‌آموز با نیازهای ویژه خوزستان
کد خبر: 3591909
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
فردا آغاز می‌شود؛‌

مسابقات قرآن 150 دانش‌آموز با نیازهای ویژه خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان در دو روز 3 و 4 اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

علی ممبینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان در دو روز 3 و 4 اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بر اساس نوع نیاز ویژه دانش‌آموزان تقسیم‌بندی شده است، افزود: دانش‌آموزان اوتیسم و کم‌توان ذهنی در سوم اردیبهشت و دانش‌آموزان ناشنوا و نابینا در چهارم اردیبهشت به رقابت قرآنی می‌پردازند. دانش‌آموزان در رشته‌های احکام، روخوانی، حفظ و نهج‌البلاغه شرکت خواهند داشت. 

ممبینی با اشاره به اینکه 150 دانش‌آموز منتخب مدارس استان در مرحله استانی این رقابت شرکت دارند، عنوان کرد: داوری مسابقات را فعالان قرآنی مدارس استثنایی استان که با توانایی‌های دانش‌آموزان آشنایی دارند بر عهده خواهند داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از دوره‌های متوسطه اول و دوم در مدرسه طلوع از ساعت 9 صبح فردا 3 اردیبهشت‌ماه با هم به رقابت می‌پردازند. برگزیدگان این مسابقات به رقابت‌های کشوری راه خواهند یافت.

captcha