مقتدرانه در مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنیم
کد خبر: 3591045
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

مقتدرانه در مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنیم

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما بارها اعلام کرده و در عمل نیز ثابت کرده‌ایم قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم اما مسلمان‌ها برای ما در اولویت هستند و هر جا که دشمنان می‌خواهند به مظلوم یا مسلمانی تجاوز کنند در مقابل تجاوز آنها مقتدرانه می‌ایستم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 29 فروردین ماه در مراسم روز ارتش در سنندج، ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ارتشی قدرتمند و قوی است و در حقیقت یک ارتش اسلامی است.

وی افزود: دلاوران نیروی ارتش، نیروهایی محکم، منظم با تجهیزات عالی، آگاه، دانشمند و اهل سازندگی بوده و در جنبه‌های مختلف و جهات گوناگون در جایگاه بالایی هستند که از نظر روحیه‌ی تقوی و تجهیزات نظامی در جایگاه والا و برتری قرار دارند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به جایگاه ارزشمند و معنوی ارتش ایران بین ارتش‌های دنیا اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا در جایگاه ارزشمند و والایی قرار دارد و هر چند که برای دشمنان سخت است اما ارتش ایران را در رتبه ۲۲ و بالاتر از ارتش اسرائیل رتبه بندی کرده که مایه عزت مسلمان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به قرار رفتن ارتش جمهوری اسلامی ایران در رتبه بندی بالای نیروهای نظامی در دنیا، تصریح کرد: این رتبه بندی که دشمنان از ارتش‌ها داشتند از نظر تعداد و تجهیزات ظاهری بوده و نمی‌دانند هر یک از نیروهای نظامی ما مجهز به نیروی تقوی و معنویت هستند که یک تن این نیروها توان مقابله با ۲۰ نفر را دارد.

وی افزود: ما بارها اعلام کرده و در عمل نیز ثابت کرده‌ایم قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم اما مسلمان‌ها برای ما در اولویت هستند و هر جا که دشمنان می‌خواهند به مظلوم یا مسلمانی تجاوز کنند در مقابل تجاوز آنها مقتدرانه می‌ایستم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی به خدمات ارزشمند ایران به مسلمانان و دفاع از آنها در مقابل متجاوزین اشاره کرد و گفت: در هر جا که نیاز بوده از کشورهای اسلامی دفاع کرده و همه دنیا می دانند تنها ایران است که در فلسطین و سوریه ایستاده و مقاومت می کند.

وی تصریح کرد: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام و رهبری هستند که برادرانه و متحد بدون هیچ اختلافی با هم کار می‌کنند و توان و قدرت این نیروها تا زمانی که باهم هستند مضاعف است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به تغیر معادلات حاکم بر دنیا توسط انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما انقلابی بود که جنگ بین غرب و شرق را برهم زد و به جنگ تمدن‌ها تبدیل کرد و تمدن اسلامی را در مقابل تمدن مادی و پوچ غرب قرار داد.

وی افزود: جنگ بین تمدن اسلامی و غربی بعد از انقلاب اسلامی به شدت ادامه دارد و هر دو جبهه سربازان خود را دارد و افتخار ما این است که پرچم تمدن اسلامی بدست ملت ماست و در طرف دیگر آمریکای مکار و انگلیس است که هر چه بر سر ملت‌ها آمده از مکر این دو کشور است.

آیت الله حسینی شاهرودی به نقش مهم و سازنده مردم در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: عظمت نیروهای مسلح، فرماندهی کل قوا و مردم شریف و فهیم ایران که مسائل را زود درک می‌کنند، باعث عصبانیت کشورهای استکبارگر و اربابان آنها شده و همه توطئه‌های آنها را خنثی کرده‌اند.

وی به حضور پر شور در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و افزود: امید دشمنان به این است که مردم ایران روزی صحنه‌ها را ترک کنند اما این آرزو را به گور می‌برند و مردم ایران در انتخابات حتما حضوری شکننده برای دشمنان خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در انتخابات پیش رو مردم حضوری پر شور تر از هر سال خواهند داشت و با دید عمیق تری به میدان می‌آیند و در ۲۹ اردیبهشت حماسه دیگری را رقم می زنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را مایوس می‌کند و اگر دشمنان ذره امیدی در مورد انتخابات دارند، مردم آن را هم از بین می‌برد.

آیت‌الله جسینی شاهرودی در پایان با تاکید بر اهمیت نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: در این سال همه دست به دست هم دهیم که مسئله مهم و اساسی اشتغال را در کشور حل کنیم و دولت زمین‌های اشتغال را فراهم کند و مردم هم وارد کارهای تولیدی شوند.

captcha