تشریح جزئیات گردهمایی حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان/ بانوان 21 اردیبهشت در شیراز گردهم می‌آیند
کد خبر: 3590051
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

تشریح جزئیات گردهمایی حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان/ بانوان 21 اردیبهشت در شیراز گردهم می‌آیند

گروه فعالیت‌های قرآنی: گردهمایی سالانه حافظان كل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با حضور 400 نفر از حافظان كل قرآن برادر در تهران برگزار خواهد شد.

ابراهیم شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری گردهمایی سالانه حافظان كل قرآن این مؤسسه در تهران گفت: این برنامه با حضور 400 نفر از حافظان كل قرآن برادر برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینكه به دلیل مشكلات مالی ما نتوانستیم تمام حافظان كل قرآن خود را در این برنامه مشاركت دهیم، افزود:‌ به یاری خدا بنا داریم تا گردهمایی حافظان كل قرآن خواهر مؤسسه را در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری در شیراز برگزار كنیم.

شهسوار به تشریح برنامه‌های گردهمایی حافظان كل قرآن مؤسسه در تهران پرداخت و گفت: این برنامه در طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 31 فروردین و اول اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات مسجد جابری تهران برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اظهار كرد: یكی از برنامه‌های ما در این گردهمایی حضور حافظان كل قرآن با لباس متحد‌الشكل در جلسه مسابقات بین‌المللی قرآن كریم است كه به احتمال زیاد در روز اول اردیبهشت‌ماه موفق به حضور در این مسابقات شویم.

وی ادامه داد: این گردهمایی از ساعت 9 صبح پنج‌شنبه آغاز و تا ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت و در آن حافظان كل قرآن مؤسسه به انتقال تجارب موفق خود می‌پردازند ضمن اینكه ما تلاش كردیم تا این برنامه بیشتر محفل انس و مودت میان حافظان قرآن باشد.

شهسوار، ایجاد هماهنگی جهت ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه میان حافظان قرآن را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: در برگزاری این برنامه اداره‌كل اوقاف تهران و مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور ما را یاری دادند.

captcha