56 مسجد شیراز میزبان معتكفان هستند/ آمادگی اعزام 200 مبلغ دینی به اعتکاف
کد خبر: 3589185
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

56 مسجد شیراز میزبان معتكفان هستند/ آمادگی اعزام 200 مبلغ دینی به اعتکاف

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم معنوی اعتكاف در 56 مسجد شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شكرالله دانش، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتكاف، از برگزاری این مراسم معنوی در 56 مسجد شیراز خبر داد.

وی با بیان اینكه در این مراسم‌ برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شوند، افزود: این اداره‌كل آمادگی اعزام 200 مبلغ دینی به مراسم‌های اعتكاف شیراز را دارد كه این كار را تاكنون انجام داده است.

دانش ادامه داد: علاوه بر این‌ها ما در راستای اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتكاف» قاریان برجسته كشوری و استانی را به مراسم‌های اعتكاف جهت برگزاری محافل انس با قرآن اعزام می‌كنیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس، اعزام مداحان اهل بیت(ع) و خواهران مبلغ در سطح استان را از دیگر فعالیت‌های این اداره‌كل در این ایام برشمرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های قبل شاهد برگزاری اعتكاف دانش‌آموزی در سطح شهر شیراز بوده‌ایم.

captcha