سرمایه‌گذاری در موقوفات مستعد باعث اعتماد مردم در ایجاد وقف‌های جدید می‌شود
کد خبر: 3588505
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

سرمایه‌گذاری در موقوفات مستعد باعث اعتماد مردم در ایجاد وقف‌های جدید می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به ظرفیت موجود در موقوفات استان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در موقوفات مستعد می‌تواند باعث رونق موقوفات و باعث اعتماد مردم در ایجاد وقف‌های جدید شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با حضور حجت‌الاسلام قیامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، جمعی از مسئولان اوقاف و سرمایه‌گذاران، مراسم کلنگ‌زنی پروژه موقوفه خادم وطن، روز گذشته 20 فروردین‌ماه در میدان پلیس اردبیل برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به پتانسیل موجود در موقوفات استان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در موقوفات مستعد می‌تواند باعث رونق موقوفات و باعث اعتماد مردم در ایجاد وقف‌های جدید شود.
قیامی افزود: این پروژه با متراژ 2708 متر مربع در 8 طبقه که دارای یک طبقه پارکینگ، همکف و بالکن تجاری و 6طبقه 18 واحدی خدماتی می باشد که در میدان پلیس اردبیل با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.
مدیر کل اوقاف استان در پایان گفت: در سال 96 با تمام توان و به صورت جهادی پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات را پیش خواهیم برد تا شاهد رشد چشم گیر موقوفات استان و افزایش بهره‌وری موقوفات باشیم.
captcha