گلباران حرم امامین جوادیین(ع) با 3 هزار شاخه گل طبیعی توسط شیرازی‌ها
کد خبر: 3587830
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

گلباران حرم امامین جوادیین(ع) با 3 هزار شاخه گل طبیعی توسط شیرازی‌ها

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از گلباران حرم مطهر امامین جوادیین(ع) در شب میلاد جوادالائمه(ع) با 3 هزار شاخه گل طبیعی نفیس توسط مردم شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس امروز، 19 فروردین‌ماه از گلباران حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) همزمان با شب ولادت حضرت امام جواد(ع) خبر داد و گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس برای بار سومین بار با همت مردم شهر شیراز، گل‌آرایی حرم مطهر امامین جوادیین (ع) را با شکوه و عظمت در خور شأن آن بزرگواران انجام داد.

وی با بیان اینکه این برنامه جزو لطف و عنایات خاصه اهل بیت رسول‌الله(ص) به مردم شیراز بوده است، ادامه داد: اهالی سومین حرم اهل بیت(ع) با اهدا و نثار شاخه گل‌های نفیس میلاد پرخیر برکت امام نهم شیعیان و فرزند بزگوار حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) را در جوار حرم مطهر آن امامان آسمانی در کاظمین جشن بگیرند.

قاسمی، تمام گل‌های مورد استفاده در این کار را طبیعی و مجلسی برشمرد و گفت: 3 هزار شاخه گل مورد استفاده شامل گل‌های لیلیوم، آنتریوم، رز هلندی و ایرانی، گل داوودی و نوع خوشه‌ای آن و همچنین گل میخک و گلایل و انوع برگ‌های تزئینی است که تماماً از بازار ایران خریداری و در این حرکت ماندگار استفاده شد.

captcha