اسکان 22 هزار مسافر نوروزی در جوار بقاع متبرکه زنجان
کد خبر: 3587365
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
خدابنده‌لو خبر داد:

اسکان 22 هزار مسافر نوروزی در جوار بقاع متبرکه زنجان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیست و دو هزار مسافر و زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده‌های این استان اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام فخرالدین خدابندلو، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال بیست و دو هزار مسافر و زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده های این استان اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر در امامزاده‌های طرح آرامش بهاری و همچنین زائرسراهای این استان مستقر شدند تصریح کرد: این میزان در مقایسه با پارسال 15 درصد افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو با بیان اینکه این تعداد مسافر به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و بارش باران در امامزاده‌های استان اسکان یافتند گفت: این افراد در 37 بقاع متبرکه شاخص این استان اقامت داشتند که در این اماکن انواع برنامه‌های فرهنگی برای مسافران برگزار و به سئوالات دینی و احکام نیز پاسخ داده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه 17 روحانی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری در این استان مشارکت کردند، گفت: روحانیون در کنار بقاع متبرکه و در قالب طرح خیمه‌های معرفت، به مسافران و زائران خدمات ارائه دادند.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو تاکید کرد: در این ایام با برگزاری انواع مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی، رنگ‌آمیزی و سایر فعالیت‌ها با رویکرد دینی، به کودکان و نوجوانان نیز جوایزی داده شد.

captcha