فعالیت 22 سفیر قرآنی بیت‌الاحزان در 5 استان كشور
کد خبر: 3586753
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
شهسوار مطرح كرد:

فعالیت 22 سفیر قرآنی بیت‌الاحزان در 5 استان كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی‌: هم‌اكنون 22 معلم قرآن به عنوان سفیران قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در 5 استان كشور مشغول به فعالیت هستند.

ابراهیم شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری گردهمایی سالانه سفیران قرآنی این مؤسسه خبر داد و گفت: این گردهمایی مانند روال هر سال در پایان تعطیلات نوروزی در محل مؤسسه مركزی واقع در روستای ماهفرخان شهرستان قرآنی استهبان استان فارس برگزار شد.

وی با یادآوری اینكه سفیران قرآنی بیت‌الاحزان در حقیقت معلمان قرآنی هستند كه برای آموزش قرآن به مناطق مختلف كشور اعزام شده‌اند، افزود: این نشست همه ساله با حضور سفیران قرآن و قبل از بازگشت آنان به محل خدمتشان برگزار می‌شود.

شهسوار اظهار كردك هم‌اکنون ۲۲ معلم قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان در نقاط مختلف ۵ استان سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، فارس و بوشهر در شعب مؤسسه مشغول خدمت هستند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد كه این ایده اعزام سفیران قرآنی برای نخستین بار در سال 81 و با اعزام طیبه شاهسونی از استهبان به داراب اجرایی شده است.


captcha