7 نخبه قرآنی بیت‌الاحزان در همايش ملی «ريحانةالنبی» تجلیل شدند
کد خبر: 3583846
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

7 نخبه قرآنی بیت‌الاحزان در همايش ملی «ريحانةالنبی» تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مراسم افتتاحیه همايش ملی «ريحانةالنبی» از 7 حافظ کل قرآن تربیت شده مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در حاشیه افتتاحیه همايش ملی «ريحانةالنبی» در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از فارس، گفت: در این مراسم از 14 نفر از نوابغ قرآنی ملی و بین‌المللی تجلیل به عمل آمد که 7 نفر از آنان از حافظان قرآن بیت الاحزان بودند.

وی افزود: خانواده یاراحمدی، خانواده‌ای که دارای 8 حافظ کل قرآن ست، خانواده شاهسونی که دارای 7 حافظ کل قرآن کریم است، اعظم محمدی، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان مسلمان در اردن و حافظ کل قرآن کریم از جمله این افراد هستند.

شاهسونی ادامه داد: همچنین خانواده شیخ که از آمریکا برای حفظ قرآن به ایران آمده‌اند و سمیه و اصغر کاویانی، نابینایان و معلولان جسمی ـ حرکتی و حافظ قرآن کریم نیز از جمله حافظان تربیت شده این مؤسسه هستند که در این همایش تجلیل شدند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در پایان گفت: این مؤسسه طی 20 سال فعالیتش تاکنون موفق به 1400 حافظ کل قرآن کریم شده است.

captcha