برپایی 100 گفتمان اقتصاد مقاومتی در محیط های آموزشی فارس
کد خبر: 3583001
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مهرابی اظهار كرد:‌

برپایی 100 گفتمان اقتصاد مقاومتی در محیط های آموزشی فارس

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری بیش از ۱۰۰ گفتمان اقتصاد مقاومتی توسط این اداره‌کل در محیط های آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه سطح استان طی سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، با اعلام این خبر گفت: در سال جاری با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و لزوم فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی دینی از سوی دستگاه‌های فرهنگی، بیش از ۱۰۰ گفتمان اقتصاد مقاومتی در محیط های آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در سطح استان برگزار شد.

وی با بیان اینكه این گفتمان‌ها با موضوع تبیین و ترویج سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برگزار شد، افزود: همچنین در سال جاری ۲۵ نشست توجیهی ویژه مبلیغین، مبلغات، تشکل‌های دینی و اقشار تأثیرگذار در این خصوص برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: همایش سبک زندگی اسلامی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۴۰ نفر از اعضای جمعیت بانوان فعال عرصه دینی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش نمایشگاه عروسک‌های ایرانی پویا و پونه، تولید اعضا جمعیت فعال و فرهیخته شهر شیراز برپا شد.

captcha