تمام كانون‌های فرهنگی فارس دارای یك رابط با آستان شاهچراغ(ع) می‌شوند
کد خبر: 3582229
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
سلامی:

تمام كانون‌های فرهنگی فارس دارای یك رابط با آستان شاهچراغ(ع) می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع) از انتخاب رابطان کانون‌های مساجد فارس با این آستان مقدس خبر داد و گفت: از هر کانون مسجد یک رابط انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 18 اسفندماه در مراسم بیست و چهارمین سالگرد تأسیس کانون‌های مساجد استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را محور فعالیت‌های مسجد دانست و افزود: همکاری‌هایی در سال جاری بین حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس انجام شده است.

وی افزود: به منظور ارتباط بیشتر از هر کانون فرهنگی ـ هنری مسجد یک رابط در قالب فرم‌هایی که تکمیل می‌شود، انتخاب خواهد شد.

سلامی در ادامه به تشریح فعالیت‌های این آستان مقدس پرداخت و گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره اسلامی، برگزاری مراسم جشن تکلیف با حضور قریب 9 هزار نوجوان دختر و پسر، نمایش فیلم و نمایش عروسکی از برنامه‌های فرهنگی حرم در سال جاری است.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در پایان خواستار اطلاع‌رسانی برنامه‌های حرم از سوی کانون‌های فرهنگی ـ هنری در مساجد استان شد و گفت: سومین حرم اهل بیت(ع) بودن را با شعار نمی‌توان پیگیری کرد و باید وارد عمل شویم.

captcha