كاری ارزشمندتر از هدایت معنوی مردم نیست
کد خبر: 3582211
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
حدائق:

كاری ارزشمندتر از هدایت معنوی مردم نیست

گروه اجتماعی: مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس بر این نكته تأكید كرد كه در آموزه‌های دینی کاری پرثواب‌تر و ارزشمندتر از هدایت معنوی مردم نداریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس شب گذشته، 17 اسفند در مراسم افتتاحیه كانون فرهنگی ـ هنری «طوبی» در مسجد حسینی شیراز گفت: در آموزه‌های دینی کاری پرثواب‌تر و ارزشمندتر از هدایت معنوی مردم نداریم و بر این اساس حساسیت کار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روشن می‌شود.

وی خواستار توجه والدین نسبت به تربیت فرزندانشان شد و افزود: پدران و مادران با توجه به هجمه‌های شدید فرهنگی دشمنان باید تلاش كنند تا فرزندان خود را مسجدی تربیت كنند و این راه مصونیت ماندن آنان از این هجمه‌هاست.

حدائق اظهار كرد: حساسیت کانون‌های فرهنگی به خصوص در مساجد که محل نشر ارزش‌های دینی هستند، به گونه‌ای است که با گسترش آن‌ها فرهنگ دینی نیز ترویج می‌شود.

وی با بیان اینکه تأسیس کانون فرهنگی ـ هنری در مسجد حسینی مزید بر توفیقات آن است، گفت: این مسجد در سال 1359 به عنوان پایگاه بسیج مردمی فعالیت داشته است و از این مسجد فعالیت‌های پشت جبهه و توزیع اسلحه به سایر مساجد محل صورت می‌گرفته است.

یادآور می‌شود، در این مراسم كه همزمان با سالگرد تأسیس كانون‌های مساجد برگزار شد، کانون فرهنگی و هنری طوبی افتتاح شد و بهاره جوادی زاده، مدیر این کانون به معرفی برنامه‌های کانون پرداخت.

captcha