15 اسفند؛ زمان آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ مشاركت 5000 نفر در فارس
کد خبر: 3580147
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
امیدواری به ایكنا خبر داد:

15 اسفند؛ زمان آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ مشاركت 5000 نفر در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز از برگزاری آزمون كتبی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در تاریخ 15 اسفندماه جاری در 50 حوزه امتحانی در فارس خبر داد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری آزمون كتبی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی همزمان با سراسر كشور در این استان خبر داد.

وی افزود: این آزمون در روز یكشنبه، 15 اسفندماه جاری از ساعت 9 صبح تا 15 طبق جدول برنامه‌ریزی به تفكیك رشته‌ها در 50 حوزه امتحانی در نقاط مختلف فارس برگزار خواهد شد.

امیدواری با بیان اینكه از این تعداد حوزه، 21 حوزه امتحانی در شیراز و 29 حوزه دیگر در شهرستان‌های فارس قرار دارند، گفت: در این آزمون 5 هزار نفر از استان فارس مشاركت می‌كنند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز اظهار كرد: این آزمون در 8 رشته كتبی شامل احكام، سیره معصومین، نهج‌البلاغه، حفظ موضوعی، ترجمه و تفسیر قرآن، احادیث اهل بیت(ع)، پرسمان قرآنی، حفظ موضوعی قرآن كریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: این جشنواره در سه بخش دانشجویی، كاركنان و اساتید و در رشته‌های مختلف شفاهی، كتبی، پژوهشی، هنری و غیره برگزار می‌شود.

captcha