شناسایی منكرات درون دستگاه‌ها و ادارات در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 3578477
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
حسینی:

شناسایی منكرات درون دستگاه‌ها و ادارات در اولویت قرار گیرد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز خواستار توجه و برنامه‌ریزی برای ترویج امر به معروف و نهی از منكر در خانواده‌ها و دستگاه‌ها شد و گفت: شناسایی و برنامه‌ریزی برای حذف منکرات مجموعه‌ها و دستگاه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 8 اسفندماه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شمال غرب شیراز گفت: فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در خانواده‌ها و ادارات باید برنامه‌ریزی شود.

وی در این جلسه که با حضور مسئولان، دبیران شوراهای امر به معروف، دستگاه‌های اجرائی و خدماتی مجتمع‌های شمال غرب شیراز برگزار شد، افزود: شناسایی و برنامه‌ریزی برای حذف منکرات مجموعه‌ها و دستگاه‌ها که شامل نارضایتی کارکنان و مراجعه‌کنندگان است، باید در اولویت قرار گیرد.

حسینی اظهار كرد: فضاسازی مجموعه‌ها با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از همه ظرفیت‌ها همچون تلویزیون، مانیتورهای شهری، تابلوها، بیلبوردها و غیره باید صورت گیرد و در این زمینه همه دستگاه‌ها در ادای این فریضه الهی اهتمام ویژه داشته باشند.
یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه که آخرین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شمال غرب شیراز در سال جاری بود همه دستگاه با توجه به امکانات موجود و خصوصا شهرداری‌ها برای برپائی خیمه‌گاه نسیم محبت در ایام نوروز را متقبل شدند و در ادامه این جلسه برخی از شوراهای توسط دبیران اقدامات انجام شده در راستای گفتمان‌سازی تذکر لسانی، تکلیف‌گرایی، وظیفه همگانی را با ارائه گزارش بیان كردند.

captcha