احداث 56 پروژه بهداشتی و درمانی خیرساز در جهرم
کد خبر: 3578463
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

احداث 56 پروژه بهداشتی و درمانی خیرساز در جهرم

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم از احداث 56 پروژه بهداشتی و درمانی با مشاركت خیران و نیكوكاران عرصه سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشكی جهرم امروز، 8 اسفندماه در دیدار با خیرین حوزه سلامت این شهرستان گفت: 56 پروژه بهداشتی و درمانی با مشاركت خیران و نیكوكاران عرصه سلامت در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان، مراحل احداث را طی می‌كند.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۱۰ خانه بهداشت، ۳۳ پانسیون، ۵ مركز جامع سلامت شهری، ۴ پایگاه بهداشتی درمانی و ۱ پایگاه جامع سلامت روستایی است.

رحمانیان با بیان اینكه همت خیرین سبب‌ساز كسب موفقیت‌هایی در زمینه توسعه فضاهای فیزیكی حوزه بهداشت و درمان شده است، تصریح كرد: میانگین پیشرفت فیزیكی پروژه‌های خیرساز بهداشتی و درمانی شهرستان جهرم به طور میانگین بیش از 20 درصد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی جهرم افزود: براساس تفاهم‌نامه مبادله شده بین وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی و فرمانداری ویژه جهرم، تامین 50 درصد اعتبارات مورد نیاز در اجرای پروژه‌های خیرساز، بر عهده وزارت بهداشت خواهد بود.

وی با تمجید از خیرین سلامت این شهرستان، استقبال نیكوكاران برای اجرای پروژه‌های مختلف بهداشتی و درمانی در جهرم را بسیار مطلوب توصیف كرد.

captcha