برپایی آزمون شفاهی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس
کد خبر: 3578377
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

برپایی آزمون شفاهی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون شفاهی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امروز در شیراز در حال برگزاری است.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: ۵ اسفندماه جاری آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره اعلام شده است.
وی با بیان اینكه آزمون شفاهی این جشنواره امروز، 8 اسفندماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است، گفت: مسابقات بخش بانوان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و مسابقات بخش آقایان در نوبت بعدازظهر در این حرم مطهر در حال برگزاری است.
امیدواری با یادآوری اینكه آزمون شفاهی شامل رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ سوره حدید است، گفت: 22 نفر به عنوان داور در این آزمون مشاركت دارند كه 10 نفر از آنان آقا و 12 نفر بانو هستند.
مشاركت 6700 نفر در جشنواره قرآن و عترت در فارس
رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز با تصریح اینكه این جشنواره در سه بخش دانشجویان، اساتید و كاركنان برگزار می‌شود، گفت: 6700 نفر از دانشگاه علوم پزشكی استان فارس در این جشنواره مشاركت كرده‌اند.
15 اسفند؛ زمان برگزاری آزمون كتبی
وی در پایان زمان برگزاری آزمون كتبی این دوره از جشنواره را 15 اسفندماه جاری به‌صورت همزمان در سراسر كشور اعلام كرد و گفت: این آزمون در 48 حوزه در فارس برگزار خواهد شد. 

captcha