برپایی محفل انس با قرآن در رامهرمز
کد خبر: 3578062
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

برپایی محفل انس با قرآن در رامهرمز

گروه فعالیت‌های قرآنی: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، محفل انس با قرآن با حضور قاسم مقدمی در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، محفل انس با قرآن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تشخیص تبیین شخصیت و مقام حضرت زهرا(س) گفت: بینش حضرت فاطمه(س) بینشی الهی بود و اگر ما زندگی امروز خود را بر سبک زندگی ایشان منطبق کنیم، جامعه از آسیب‌ها مصون می‌ماند.

عسکرزاده اظهار کرد: در این محفل قرآنی از قاسم مقدمی قاری بین‌المللی قرآن استان برای قرائت قرآن کریم دعوت شده است. اجرای برنامه تواشیح با مضمون مقام حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآن است که چهارشنبه 11 اسفندماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: حرکت دسته‌های عزاداری به مدت 5 شب در سطح شهرستان رامهرمز انجام می‌شود. برنامه تجمع این دسته‌ها در تاریخ 12 اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از فلکه ادهم به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد:  سخنران این مراسم حجت‌الاسلام زرسنج از مبلغان اعزامی قم است.

captcha