آغاز اعزام‌های راهیان نور مردمی از فردا/ 3 هزار نفر اعزام می‌شوند
کد خبر: 3577315
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
در شیراز صورت می‌گیرد؛

آغاز اعزام‌های راهیان نور مردمی از فردا/ 3 هزار نفر اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از آغاز اعزام‌های راهیان نور آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها از فردا در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 اسفندماه در جمع خبرنگاران از آغاز اعزام‌های راهیان نور آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها از فردا در این كلان‌شهر خبر داد و گفت: در این اعزام‌ها 3 هزار نفر از اقشار مختلف راهی كربلای ایران می‌شوند.

وی با بیان اینكه این اعزام‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، افزود: اولین گروه از اعزام‌های مردمی خواهر و برادر فردا در قالب 10 دستگاه اتوبوس به استعداد 450 نفر از آحاد مردم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

محبی‌پور با تصریح اینكه در این اردو، مردم از یادمان‌های دوران دفاع مقدس دیدن خواهند كرد، گفت: این اعزام‌ها توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج غرب شیراز تا بخش ارژن سازماندهی شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه معاونت اردویی و راهیان نور ناحیه ثارالله(ع) با تشکیل کمیته راهیان نور در بحث پشتیبانی و خودرویی موضوع امنیت سفر و ایمنی خودروها برای زائرین را در دستور كار قرار داده است، گفت: زائرین در اردوگاه شهید باکری خوزستان که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است، اسکان می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌ها و مراکز بسیج به‌صورت غیر متمرکز تا پایان تعطیلات نوروز اعزام‌ها را انجام می‌دهند، افزود: در بخش اقشار از کارخانجات، ادارات دولتی، پتروشیمی، صنعت نفت و اصناف شیراز و غیره اعزام خواهیم داشت که مراکز بسیج اداری ناحیه ثارالله(ع) این اعزام‌ها را سازماندهی می‌كنند.

محبی‌پور با بیان اینکه برپایی برنامه‌های فرهنگی و شبی با شهدا، رزمایش‌های فرهنگی و برپایی زیارت عاشورا، توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در محل اردوگاه انجام می‌شوند، گفت: زائرین از یادمان‌های طلائیه، شلمچه، هویزه، پاسگاه زید و اروند بازدید خواهند كرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان گفت: با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی نیازمند فرهنگ غیرت و مردانگی انسان‌هایی هستیم که برای این نظام خون دادند و باید این فرهنگ برای نسل‌های جامعه بازگو شود تا راه خود را در نابهنجاری‌های روزمره گم نکنیم.

captcha