زمان برگزاری مسابقات شفاهی و كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس اعلام شد
کد خبر: 3575939
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

زمان برگزاری مسابقات شفاهی و كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز زمان مرحله استانی آزمون شفاهی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در این استان را 8 اسفند و آزمون كتبی را 15 اسفندماه جاری اعلام كرد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: 5 اسفندماه جاری آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره اعلام شده است.

وی با بیان اینكه مرحله استانی آزمون شفاهی این دوره از مسابقات در تاریخ 8 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: متسابقان در این مرحله در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به رقابت خواهند پرداخت.

امیدواری با تصریح اینكه مسابقات بخش بانوان در صبح و آقایان نیز بعدازظهر در حرم مطهر برگزار خواهد شد، افزود: آزمون شفاهی شامل رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ سوره حدید است.

امیدواری همچنین به بخشی این جشنواره نیز اشاره كرد و گفت: بخش كتبی این جشنواره شامل 8 رشته است كه در 3 زمان مختلف و در بیش از 50 حوزه امتحانی در فارس برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز زمان برگزاری آزمون كتبی این جشنواره را 15 اسفندماه جاری اعلام كرد و گفت: این آزمون به صورت سراسری در كل كشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه این جشنواره هر ساله در سه بخش دانشجویی، كاركنان و اساتید برگزار می‌شود، افزود: همچنین این جشنواره در بخش‌های شفاهی، كتبی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری و نشریات برگزار می‌شود.

امیدواری ادامه داد: متقاضیان شرکت در بخش‌های پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری و نشریات، تا دهم اردیبهشت ۹۶ فرصت دارند آثار خود را در قالب لوح فشرده به اداره قرآن و عترت دانشگاه ارائه دهند.

captcha