برپایی كارگاه استعدادهای برتر قرآنی فارس/ نخبگان 16 شهرستان حضور یافتند
کد خبر: 3573955
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
مهرابی خبر داد:

برپایی كارگاه استعدادهای برتر قرآنی فارس/ نخبگان 16 شهرستان حضور یافتند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری پنجمین كارگاه استعدادهای قرآنی با حضور نخبگان قرآنی 16 شهرستان این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری پنجمین كارگاه استعدادهای قرآنی ویژه دانش‌آموزان نخبه قرآنی این استان خبر داد و گفت: این كارگاه در راستای برگزاری سلسله كارگاه‌های تخصصی استعدادهای برتر قرآنی برگزار شده است.

وی با بیان اینكه نخبگان قرآنی 16 شهرستان فارس در این كارگاه شركت كردند، گفت: 45 نفر از دانش‌آموزان نخبه قرآنی فارس طی روزهای 21 و 22 بهمن‌ماه جاری در این كارگاه حضور یافتند.

مهرابی اظهار كرد: در این کارگاه متعلمین در دو گروه در کلاس‌های درس حاضر شده و هر گروه 9 جلسه کلاس را با حضور اساتید سپری كردند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به محتویات ارائه شده در این كارگاه تخصصی گفت: در این کارگاه دروس ترجمه و مفاهیم، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی قرآنی تدریس شد.

وی بر این نكته نیز تأكید كرد كه كارگاه‌های آموزشی این دوره تخصصی یک بار در طول هر ماه برگزار خواهد شد و به یاری خدا تا پایان شهریورماه سال 1396 ادامه خواهد داشت.

مهرابی در پایان هدف از اجرای این طرح را تربیت نیروهای متخصص قرآنی در مناطق محروم استان فارس عنوان كرد تا در آینده شاهد رشد ارتقای فعالیت‌های قرآنی در استان باشیم.

captcha