اختصاص نیم درصد بودجه به كمیسیون پژوهش‌های قرآنی كم است
کد خبر: 3573755
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
امیدواری:

اختصاص نیم درصد بودجه به كمیسیون پژوهش‌های قرآنی كم است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به تخصیص نیم درصدی بودجه برای كمیسیون پژوهش شورای توسعه فرهنگ قرآنی درخواست كرد تا این خصوص تأمل بیشتری صورت گیرد و این بودجه پررنگ‌تر دیده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، عطاءالله امیدواری، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 24 بهمن‌ماه در نخستین نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس گفت: این دانشگاه دو سال متوالی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در میان 75 مركز دانشگاهی رتبه اول كشور را كسب كرده است.

وی به تخصیص نیم درصدی بودجه برای كمیسیون پژوهش شورای توسعه فرهنگ قرآنی اشاره كرد و گفت: به نظر می‌آید این بودجه در قیاس با بودجه‌های سایر كمیسیون‌ها مقداری پررنگ‌تر دیده شود و بیشتر تخصیص یابد.

امیدواری ادامه داد: به خصوص پژوهش‌های قرآنی در حوزه سلامت باید بودجه‌های بیشتری اختصاص یابد البته ما در سال جاری دومین همایش طب اسلامی را در شیراز برگزار كردیم.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان درخواست كرد تا در خصوص بودجه كمیسیون پژوهش‌های قرآنی شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس تأمل بیشتری صورت گیرد.

captcha