جانبازان و آزادگان اسوه‌های استقامت و پایداری هستند
کد خبر: 3573658
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

جانبازان و آزادگان اسوه‌های استقامت و پایداری هستند

گروه معارف: فرمانده انتظامی استان البرز در ديدار با آزادگان و جانبازان سرافراز ايران اسلامی گفت: جانبازان اسوه و نمونه‌های بارز صبر، استقامت، پايداری و مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی البرز با حضور در منزل جانباز «ابوطالب حاجی اسفندياری» و آزاده «عادل جبرانی مهره » با آن ها ديدار کرد.
وی در اين ديدارها با بيان اينکه شما معامله بزرگی با خدا کرديد که سود آن در دنيا افتخار و عزت و در آخرت قرب‌الی الله است، افزود: شما جانبازان درگام نخست باحضورتان درجبهه‌های حق عليه باطل، تصويری مثال زدنی از ايثار ارائه کرديد و پس از آن نيز با تحمل سال‌ها سختی، با صبر و روحيه خوبتان، مايه درس آموزی برای همه نسل‌هاب پس از جنگ خواهيد بود.
این مسئول  جانبازان، ايثارگران و آزادگان را مايه خرسندی و افتخار دانست و تصريح کرد: قطعاً جانبازان و آزادگان اسوه‌های صبر، استقامت، پايداری و مقاومت هستند كه با از خود گذشتگی خود فرهنگ ايثار و مقاومت را به مردم و كشور هديه كردند.
جانباز «ابوطالب حاجي اسفندياری» در 25 اسفندماه سال 77 در شهر قدس در حين ماموريت بر اثر انفجار مواد محترقه از ناحيه کف دست و انگشتان هر دو دست به درجه جانبازی رسيد و آزاده «عادل جبرانی مهره» در تاريخ 26 فروردين سال 65 در منطقه عملياتی زبيدات خوزستان به اسارت دشمن درآمد و در تاريخ دوم شهريور سال 69 پس از 52 ماه و 11 روز اسارت به ميهن بازگشت.
captcha