استاندار فارس از خلق حماسه حضور مردم در 22 بهمن قدردانی كرد
کد خبر: 3573375
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

استاندار فارس از خلق حماسه حضور مردم در 22 بهمن قدردانی كرد

گروه اجتماعی: استاندار فارس طی پیامی از آنچه حضور آگاهانه و پرشور مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن، عنوان شده بود، قدردانی كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سید محمدعلی افشانی، استاندار فارس به دنبال حضور حماسی مردم شیراز و سایر نقاط استان فارس در راهپیمایی 22 بهمن، با صدور پیامی قدرشناسی خود نسبت به این حضور را اعلام كرد.

در پیام استاندار فارس آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور ایثار و فداكاری، همبستگی و وحدت امتی است كه برای برپایی حكومتی برخاسته از مبانی دین اسلام و متكی به آرای عمومی به رهبری معمار كبیر انقلاب، قیام خویش را برای نفی استعمار و استبداد و خودكامگی و حاکمیت جمهوری اسلامی مبتنی بر استقلال و آزادی و رای و نظر مردم به سرانجام رساندند.

مردم فهیم استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(علیهم‌السلام) برای پاسداشت خون شهیدان و فداكاری جانبازان و آزادگان با حضور حماسی و باشكوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، باآرمان‌های انقلاب عهد و پیمانی دوباره بستند.

اینجانب با ادای احترام به روح بلند شهدا و امام شهدا، از حضور آگاهانه و پرشور مردم شریف استان فارس در این مراسم باشکوه صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم همگان با وحدت و همدلی در صلح و آشتی در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارند و مورد عنایت حضرت حق باشند.

captcha