حفظ ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین وظایف سربازان ولایت است
کد خبر: 3572488
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
گودرزی:‌

حفظ ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین وظایف سربازان ولایت است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نیروی انتظامی، گفت: كاركنان ناجا به‌عنوان سربازان ولایت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 20 بهمن در برنامه زنده تلویزیونی «دستاورد» سیمای مركز فارس گفت: نیروی انتظامی در تابعیت ستاد كل نیروهای مسلح و تحت زعامت فرمانده معظم كل قوا قرار دارد و كاركنان ناجا به عنوان سربازان ولایت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینكه امنیت پایدار و توسعه یافته مرهون تلاش‌های بی دریغ كاركنان نیروی انتظامی و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار آن‌ها است، گفت: مأموران نیروی انتظامی با درك درست از خدمت‌گزاری به مردم، وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه پلیس امروز با پلیس سال‌های قبل از انقلاب بسیار متفاوت است، افزود: امروز مأموران نیروی انتظامی استان 93 درصد جرائم فضای مجازی و 5/67 درصد جرائم خشن را به‌صورت علمی و با حرفه‌ای‌گرایی كشف می‌كنند.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح مكنا در كلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اشاره كرد و گفت: همه این اقدامات در راستای تكریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و بالا بردن آستانه تحمل كاركنان در راستای كسب رضایتمندی مردم انجام شده است.

رئیس پلیس فارس با بیان اینكه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است، گفت: همه توفیقات به دست آمده حاصل و دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی همچنین به راه‌اندازی دو سامانه پلیس 110 و 197 در مجموعه نیروی انتظامی اشاره كرد و گفت: جلب اعتماد مردم در نیروی انتظامی همواره مورد تأكید بوده است.

گودرزی به ایجاد عدالت ترمیمی در كلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اشاره كرد و افزود: با راه‌اندازی مراكز مشاوره و مددكاری این موضوع تحقق یافته و بیش از 82 درصد پرونده‌های قضائی در این مراكز به مصالحه می‌انجامد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بخشش اضافه خدمت سربازان، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در مراكز نیروی انتظامی و برنامه‌ریزی لازم در راستای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از جمله اقدامات نیروی انتظامی در دهه مبارك فجر است.

captcha