اعزام 80 نفر از مربیان طرح ملی حفظ قرآن فارس به دوره‌های تخصصی در قم
کد خبر: 3571399
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

اعزام 80 نفر از مربیان طرح ملی حفظ قرآن فارس به دوره‌های تخصصی در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام ۸۰ نفر از مربیان خواهر طرح ملی حفظ قرآن کریم این استان جهت گذراندن دوره تخصصی مربیگری حفظ قرآن به قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سید امیرعباس جلالی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 18 بهمن گفت: همزمان با جشن بهار انقلاب اسلامی هشتاد نفر از مربیان خواهر طرح ملی حفظ قرآن کریم به‌مدت یک هفته به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دوره تخصصی با حضور اساتید ممتاز کشوری حفظ برگزار خواهد شد، افزود: این مربیان در روز پنج‌شنبه، 21 بهمن اعزام خواهند شد.

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: این مربیان از شهرستان‌های داراب، فیروزآباد، فسا، ممسنی، نی‌ریز، قیر و کارزین و کازرون هستند.

جلالی در خصوص شرایط اعزام این مربیان اظهار كرد: این مربیان اعزامی در آزمون غیرحضوری کتاب درسنامه حفظ که بصورت تستی برگزار شده و در آزمون شفاهی 5 جزء شرکت كرده‌اند و حد نصاب نمره را جهت شرکت در دوره مربیگری کسب كرده‌اند، براساس قبولی در این آزمون‌ها جهت شرکت در دوره مربیگری اعزام شده‌اند.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف در ادامه اظهار كرد: آزمون غیر حضوری و شفاهی این طرح در هر شهرستان توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اعلام شده است.

وی در پایان گفت: به کسانی که در این دوره مربیگری حد نصاب نمره را کسب كنند گواهینامه تربیت مربی حفظ از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعطا می‌شود.

captcha