شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگترین تهدید برای خانواده‌ها
کد خبر: 3571074
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
نوروزی مطرح کرد:

شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگترین تهدید برای خانواده‌ها

گروه اجتماعی: معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: اگر از شبکه های اجتماعی درست و مطلوب استفاده نشود می تواند به عنوان بزرگترین تهدید برای خانواده ها و سست نمودن بنیان خانواده محسوب شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری، چهارمین جلسه تحکیم بنیان خانواده ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن با عنوان (زن، رسانه و شبکه های اجتماعی) روز گذشته یک شنبه 17 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجن برگزار شد.
رامین نوروزی معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هدف از برگزاری این سلسله نشستها را ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها و پیشگیری از آسیبهای پیش رو در حوزه مسائل شبکه های اجتماعی و فضای مجازی عنوان و افزود اگر از شبکه های اجتماعی درست و مطلوب استفاده نگردد می تواند به عنوان بزرگترین تهدید برای خانواده ها و سست نمودن بنیان خانواده محسوب گردد.
در ادامه یکی از کارشناسان پلیس فتا مباحثی را پیرامون آسیب شبکه های اجتماعی و نقش آنها در روابط خانواده ها و تهدیدات آن بیان و از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند تا در دام شبکه های اجتماعی که به دنبال سوء استفاده و کلاهبرداری می باشند نیافتند.
در پایان، جلسه پرسش و پاسخ برگزار و به پرسشهای حاضرین پاسخ داده شد.

captcha