پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در کرمان و امام جمعه و استاندار این استان به‌مناسبت ۱۲ بهمن
کد خبر: 3568744
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در کرمان و امام جمعه و استاندار این استان به‌مناسبت ۱۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان طی پیامی 12 بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آیت‌الله جعفری، امام جمعه کرمان و علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان امروز سه‌شنبه، 12 بهمن طی پیامی 12 بهمن سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی را گرامی داشتند.
متن پیام به شرح ذیل است:
طلیعه روشن و امیدبخش بهمن‌ماه با ورود غرورآمیز و مفتخرانه امام خمینی(ره) به کشور و پایه‌گذاری انقلابی اسلامی و نوین در جامعه بین‌المللی موجب شد تا ریشه‌های این نهال ابتدا در دل و اندیشه همه ایرانیان و ایران‌دوستان ریشه دوانده و سپس شاخسار آن میوه‌های آزادی، استقلال و عزت را به جای‌ جای دنیا صادر کند.
پیام روشن انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا کوخ‌نشینان این سرزمین، آوار استبداد و استعمار را بر سر کاخ‌نشینان فرود آورده و با امید به آینده‌ای روشن، مسیر توسعه را گام به گام بپیمایند.
ورود ابر مردی که نگاه و کلام نافذش رعشه بر تن استکبار انداخته بود، موجب شد تا مردم این کشور در پرتو آزادگی به عزت و در پرتو توانمندی خود به استقلال برسند و در این بین دولت‌ها با نگاه به افقی که از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم شده روز به روز می‌کوشند تا خدمات هر چه بهتری به مردم ارائه شود.
مردمی که تا دیروزها زنجیر وابستگی، استبداد واستعمار را به پای خود دیده و درد آن را تحمل کرده بودند، امروز آزادانه و سرافراز به گونه‌ای در برابر ابرقدرت‌های پوشالی ایستاده‌اند که هیچ قوایی جرأت نگاه چپ به آنها را ندارد و این ایستادگی به الگویی برای سایر ملت‌های آزادیخواه و آزاداندیش تبدیل شده تا بند اسارت و استعمار از پای گشوده و در افق توسعه و آزادی به پرواز درآیند.
ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بی‌شک یکی از بهترین فرصت‌ها برای بیان خدمات ارائه شده به مردم است تا با تبیین رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، موجب امید بیشتر در بین مردم بصیر و مؤمن ایران اسلامی را فراهم آورد.
در این مجال ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ویژه سالروز ورود افتخارآمیز امام راحل به کشور، بار دیگر با مردم فهیم و ولایت‌مدار کرمان عهد می‌بندیم که از هر فرصت ممکن برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کرده و در این مسیر به افق فرصت آفرینی و توجه به ظرفیت‌های پنهان نیز نگاهی نو و جدید بیاندازیم تا شاید گوشه‌ای هر چند کوچک از خوبی‌ها و مهربانی‌های مردم این دیار جبران شود.
captcha