برگزاری مسابقه عکاسی راهپیمایی ۲۲ بهمن باگوشی موبایل درکرمانشاه
کد خبر: 3568601
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

برگزاری مسابقه عکاسی راهپیمایی ۲۲ بهمن باگوشی موبایل درکرمانشاه

گروه اجتماعی: سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقه عکاسی از راهپیمایی ۲۲بهمن با گوشی تلفن همراه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، پوریا جلالی، سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه با تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از آنجا که یکی از اهداف انقلاب اسلامی توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی مردم بود، در همین راستا برنامه‌های فرهنگی متعددی برای این ایام در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در همین راستا مسابقه عکاسی با موبایل را از راهپیمایی روز ۲۲ بهمن داریم که برای اولین بار برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: همچنین برای اولین بار نمایشگاه‌های عکس را در مراکز مهم تجاری شهر کرمانشاه همچون مجتمع تجاری ارگ و حافظ برپا خواهیم کرد.
جلالی عصر شعر، جشنواره یک روزه خانوم خونه، مسابقه آش رشته، جشنواره آدم برفی، اجرای خیابانی گروه‌همخوانی فرهنگسراها، مسابقه قرائت قرآن ویژه نوجوانان، اجراهای هنری، برپایی غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی، نمایشگاه عکس هنرهای تجسمی، نمایشگاه کتاب، مسابقه نقاشی و جشنواره استانی استند آپ کمدی را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای دهه فجر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی شهرداری از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی استقبال خواهد کرد، اظهار کرد: تأکید شهرداری بر برنامه‌هایی است که توسط اهالی هنر و هنرمندان بومی طرح‌ریزی شده باشد.
captcha