تمام شهدا شبیه هم هستند/ آغازگر تمام حركت‌های فرهنگی، مساجد باشند
کد خبر: 3567666
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
جمشیدی:

تمام شهدا شبیه هم هستند/ آغازگر تمام حركت‌های فرهنگی، مساجد باشند

گروه اجتماعی: فرمانده مركز آموزش علوم و فنون نزاجا ضمن گرامیداشت یاد شهدای ارتش و سپاه بر این نكته تأكید كرد كه تمام شهدا شبیه هم هستند و نمی‌توان تفاوتی میان آن‌ها گذاشت زیرا تمام آن‌ها در یك مكتب تربیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، امیر وجیهه‌الله جمشیدی، فرمانده مركز آموزش علوم و فنون نزاجا امروز، 9 بهمن در دیدار با فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز ضمن گرامیداشت یاد تمام شهدای انقلاب اسلامی گفت: تمام شهدا شبیه هم هستند و نمی‌توان تفاوتی میان آن‌ها گذاشت زیرا تمام آن‌ها در یك مكتب تربیت شده‌اند.
وی افزود: شهدای ما با هر لباس و رنگی، عملكردی با خطوط فكری یكسان داشتند زیرا همگی در مكتب ولایت رشد كردند و استاد تمام آن‌ها رهبر كبیر انقلاب اسلامی و فرمانده كل قوا بوده است.
جمشیدی در ادامه ضمن برشمردن نقشه‌ها و كید دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون گفت: دشمن تلاش می‌كند تا جوانان سرزمین ما را كه سرمایه این مملكت و پشتوانه نظام اسلامی هستند، را با استفاده از هجمه‌های فرهنگی مورد هدف قرار دهد و در این مسیر اعتقادات دینی و معنوی آنان را نشانه رفته است.
فرمانده مركز آموزش علوم و فنون نزاجا اظهار كرد: جوانی كه دارای اعتقاداتی خالی از محتواهای دینی و معنوی است، بعد از رشد به جایی می‌رسد كه با ضعف روبه‌رو می‌شود لذا باید مراقب این كید دشمنان باشیم.
وی با یادآوری سخنان امام راحل در خصوص اهمیت توجه به مساجد گفت: همان‌طور كه ایشان فرمودند مسجد، سنگر است و باید این سنگرها را حفظ كنیم بنابراین ما باید مبنای كارهای خود را مسجد قرار دهیم و تمام حركت‌های فرهنگی و اعتقادی خود را از مساجد آغاز كنیم.
captcha