سقوط طاغوت در ایران عبرتی برای دیگر کشورها باشد
کد خبر: 3567264
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
حجت الاسلام قریشی:

سقوط طاغوت در ایران عبرتی برای دیگر کشورها باشد

گروه سیاسی:نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سران و مسئولان دیگر کشورها سقوط رژیم منحوس طاغوت در ایران را عبرتی برای خود بدانند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: مردم و مسئولین در ایام الله دهه فجر باید به پاس خون شهدایی که برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ریخته شده است به بهترین شکل در مراسمات این ایام الله با شکوه شرکت کنند چرا که وظیفه ملی و شرعی ما مردم ایران است.
وی با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: آتشنشانانی که در حادثه جانگداز پلاسکو برای نجات جان دیگران، جان خود را به خطر انداختند جهادی مقدس را در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دادند.
وی ادامه داد: این حادثه پلاسکو و تلاش آتشنشانان در نجات جان مردم نشان از وجود روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در سطح جامعه است که باید قدر دانسته شود و به نسل های آتی انتقال یابد.
خطیب جمعه ارومیه گفت: امروزه جمهوری آذربایجان مومنان کشور خود را به خاطر اسلام و دین خواهی زندانی کرده و شکنجه می کنند که این عمل مسئولین جمهوری آذربایجان یادآور دوران منحوس پهلوی است که از این روش برای ساکت کردن مومنان و حزب اللهی های ایران استفاده می کرد.
وی با اشاره به اینکه ظلم موجود در جامعه عاملی برای ساقط شدن حاکم است، ادامه داد: برای از بین نرفتن فضای دینی و معنوی موجود در آذربایجان سران و مسئولین این کشور برای برگزاری مراسمات دینی مانع تراشی نکنند.
حجت الاسلام قریشی به شیوع کم فروشی در کشور اشاره و ابراز کرد: در شهر ما شایع شده است که بعضی از افراد به کم فروشی رو اوردند که این مایه ننگی برای شهر است. 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر این مساله که کم فروشی می تواند در تمامی مشاغل بروز پیدا کند و تنها شامل تجارت نیست، ادامه داد: هر فردی که در تمامی عرصه ها برای پیشرفت و ترقی کشور خود فعالیت می کند برای راحتی خود از وقت خود در تلاش و کوشش خود بزند به نوعی کم فروشی دچار است و وجود چنین مسائلی در جامعه اسلامی و شهر عامل شرمندگی می باشد و خداوند اورا مورد نکوهش قرار می دهد.
captcha