تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سرودهای آسمانی» در ابرکوه
کد خبر: 3563001
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سرودهای آسمانی» در ابرکوه

گروه ادبی: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره استانی «سرودهای آسمانی» که به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان برگزار می‌شود، تا 10 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، اکبر رنجبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست 26 دی ماه اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره استانی سرودهای آسمانی(به مناسبت هفته قرآن و عترت) تا دهم بهمن ماه تمدید شد.
رنجبر با بیان اینکه این جشنواره در بخش تاریخی مروست برپا خواهد شد ادامه  داد: علاقه مندان می توانند با موضوعات؛ قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، وحدت، احسان به والدین، دفاع مقدس، احیای فرهنگ دارالعباده، ایثار و شهادت، برادری و مسئولیت، عفاف و حجاب و امربه معروف آثار خود را ارسال نمایند.
وی زمان اعلام نتایج را ١٥ بهمن ماه و معرفی برگزیدگان را٢١ بهمن سالجاری ذکر کرد و افزود: هرگروه با سه اثر می تواند در جشنواره استانی سروده های آسمانی شرکت نماید.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با بیان اینکه به گروه های برگزیده جشنواره هدیه نقدی و لوح سپاس اهداء می شود تاکید کرد: آثار تولید شده باید با موضوعات جشنواره همخوانی داشته باشد و آثار در قالب لوح فشرده تنظیم و به دبیرخانه جشنواره که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست مستقراست، ارسال نمایند.
رنجبر با بیان اینکه خوشبختانه استقبال از این جشنواره تاکنون بسیار مطلوب بوده  افزود: بنا به درخواست گروهای هنری سرود  و به منظور مشارکت بیشتر گروههای هنری این جشنواره  برای این مدت تمدید و برای بار دوم به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
منبع: ارشاد  یزد
captcha