آیت الله هاشمی رفسنجانی از نزدیکان امام و رهبری بود
کد خبر: 3562249
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

آیت الله هاشمی رفسنجانی از نزدیکان امام و رهبری بود

گروه سیاسی: استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، همواره از یاران و نزدیکان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام علی محمد میرجلیلی، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که با میزبانی اعضای شورای اسلامی شهر شاهدیه و شهرداری در محل مسجد جامع ابرندآباد برگزار شد اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره از یاران و نزدیکان امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب بود.
حجت الاسلام میرجلیلی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره مورد اعتماد مردم بود و در بسیاری از رویدادهای حساس انقلاب نقش تعیین کننده ای داشت.
آیت الله هاشمی رفسنجانی از نزدیکان امام و رهبری بود
وی ادامه داد: انسان های زیادی در این دنیا می آیند و می روند اما بسیاری از آنها هیچ اثری در جامعه ندارند ولی انسان مومن بویژه انسان عالم اثرگذاری زیادی بر جامعه دارد.
استاد دانشگاه یزد افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از عالمانی بود که همواره از همه چیز خود در راه انقلاب گذشت می کرد به عنوان مثال ایشان در زمینه علمی تفسیر راهنمای خود را در زندان نوشت که 60 هزار فیش را تهیه کرده و اکنون در 22 جلد تفسیر راهنما منتشر شده است.
حجت الاسلام میرجلیلی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره از یاران نزدیک امام بود و خیلی برای انقلاب زحمت کشید.
وی تصریح کرد: در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی از سخت ترین دوره ها بود چون بعد از جنگ بود و خرابی های زیادی وجود داشت اما در این دوره که به عنوان دولت سازندگی نامگذاری شد کارهای عمرانی زیادی انجام شد، همچنین در زمینه علمی نیز اقدامات چشمگیری صورت گرفت.
captcha