خناسان موفق به تفرقه بین رهبری و آیت الله هاشمی نشدند
کد خبر: 3561893
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
حجت الاسلام قریشی:

خناسان موفق به تفرقه بین رهبری و آیت الله هاشمی نشدند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: علی رغم وجود اختلاف نظر میان‌آیت‌الله هاشمی و رهبری منافقین سعی داشتند میان این دو تفرقه و جدایی بیاندازند ولی موفق به این‌کار نشدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی،حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردم ارومیه  ظهر امروز22 دی ماه  در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مصلای ارومیه برگزار شد بیان کرد: آیت‌الله هاشمی بعد از انقلاب  همواره در راه ولایت و رهبری بوده و در این راه  نیزمسئولیت‌های خطیری از جمله  ریاست جمهوری، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشته است.
وی با اشاره به مبارزات رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت الله هاشمی کارهای مبارزاتی خودرا از سال 1336شروع  کرده و در راه دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری با تحمل شکنجه ها و تبعیدها نقش موثری را در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایفا کرده است.  
حجت‌الاسلام قریشی افزود:امروزه و با ارتحال این عالم ومبارز نستوه انقلاب باید مواظب نفوذ منافقان و خناسان در جامعه که هدفی جز تفرقه افکنی ندارند باشیم و با بصیرت و آگاهی مردم و آحاد مختلف جامعه را هوشیار کنیم.
وی ادامه داد: از این رو امروزه مردم و آحاد مختلف جامعه باید با هوشیاری، وحدت و یکپارچگی از پیام تسلیت حضرت آقا پیروی کرده تا نقشه‌ی تفرقه افکنی دشمنان را خنثی کنند.
این مقام مسئول گفت: امام علی(ع) می‌فرمود هرکسی از مرگ فرار کند گذر روزگار اورا به مرگ نزدیکتر می‌کند و بعد از مرگ نیز مایه عبرت آیندگان در صفحات تاریخ می‌شود.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مرگ بزرگان خاطرنشان کرد: امام علی(ع) وقتی در بستر شهادت بودند به مردم گفتند از امروز من را برای خود مایه عبرت قرار دهید زیرا چنین روزی برای همه وجود خواهد داشت.

captcha