تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس سوسنگرد
کد خبر: 3560271
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس سوسنگرد

گروه فرهنگی: مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد گفت: حدود 50 درصد کار تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس سوسنگرد با همکاری کانون نویسندگان این مرکز انجام شده است.

سرهنگ یوسف مطیعی‌نسب، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیرامون تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس در دشت‌آزادگان گفت: برای تدوین تاریخ شفاهی، کانون نویسندگان تاریخ شفاهی را در شهرستان راه‌اندازی کردیم و کار بر روی تدوین این تاریخ در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در این راستا نقش ادارات در دفاع مقدس، نقش روستاها، نقش عشایر، میراث فرهنگی، نقش مردم در کمک به جبهه‌های دفاع مقدس . .. از جمله عناوین است که در حال پیگیری است.

سرهنگ مطیعی‌نسب با بیان اینکه حدود 50 درصد کار انجام شده است، گفت: مصاحبه‌ها جمع‌آوری شده و نویسندگان در مرحله تنظیم و  ویرایش آن‌ها هستند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مرکز تشکیل جلسه با مسئولان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان جهت تبیین موضوع‌ دفاع مقدس و برنامه‌ریزی برای حضور کودکان در موزه دفاع مقدس است.

captcha