مشاعره تلویزیونی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) امروز پایان می‌یابد
کد خبر: 3559292
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

مشاعره تلویزیونی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) امروز پایان می‌یابد

گروه فرهنگی: مراسم اختتامیه نخستین مشاعره تلویزیونی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) عصر امروز در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات اسلامی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 14 دی‌ماه از برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نخستین مشاعره تلویزیونی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) خبر داد.
وی افزود: این برنامه عصر امروز از ساعت 15 تا 17 در محل سالن اجتماعات كوثر واقع در ضلع جنوبی حرم مطهر با حضور شاعران آئینی كشورمان برگزار خواهد شد.
سلامی با بیان اینكه این برنامه با همكاری مركز صدا و سیمای فارس برای نخستین بار اجرا شده است، گفت: این برنامه به عنوان یك رویداد فرهنگی ـ مذهبی كم‌نظیر در سطح ملی تولید شده است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به تشریحی از فعالیت این برنامه پرداخت و اظهار كرد: طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه مشاعره توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر با همكاری صدا و سیمای مركز فارس انجام شده و در طول 5 ماه بالغ بر 150 نفر از حافظان اشعار درخصوص حضرت احمدبن موسی(ع) دوره های آموزشی مختلف را گذرانده‌اند.
وی همچنین از پذیرش 50 نفر از علاقه‌مندان در مرحله نهایی و ضبط تلویزیونی برنامه خبر داد و گفت: یك سوم از ۱۵۰ نفر شرکت‌کننده در مسابقه پس از گذراندن رقابت‌ها و آزمون‌های مختلف توانستند جواز حضور در مرحله نهایی مشاعره را كسب کرده و در نهایت طی یک هفته در رقابت‌های تخصصی، چهار نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
captcha