امضای تفاهم‌نامه همكاری میان تبلیغات اسلامی فارس و بنیاد غدیر
کد خبر: 3558194
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

امضای تفاهم‌نامه همكاری میان تبلیغات اسلامی فارس و بنیاد غدیر

گروه اجتماعی: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس و بنیاد بین‌المللی غدیر در زمینه‌های مختلف فرهنگی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در راستای ترویج سیره و شیوه زندگانی امیرالمومنین حضرت علی(ع) و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مذهبی استان فارس در این زمینه، تفاهم‌نامه همكاری میان اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس و بنیاد بین‌المللی غدیر امروز، 11 دی‌ماه در شیراز به امضا رسید.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این برنامه با بیان اینکه خدمت به بنیاد غدیر وظیفه همگانی است، گفت: ارزش ما به ولایت امیرالمؤمنین(ع) است که اگر حضرت علی(ع) را از ما بگیرند مانند لفظی هستیم که معنی ندارد.
وی ادامه داد: اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان فارس در شیراز و همچنین 29 شهرستان دیگر استان آماده هر گونه همکاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اعزام مبلغین و زمینه تبلیغی با بنیاد بین‌المللی غدیر در استان فارس است.
مهرابی به برگزاری برنامه‌های مختلف در این اداره‌كل اشاره كرد و گفت: یکی از این ویژه برنامه‌ها کلاس اخلاق اداری از منظر نهج‌البلاغه است که به‌صورت هفتگی برای کارکنان این اداره‌کل برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس نیز در این مراسم گفت: این بنیاد در استان فارس از خرداد ۹۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است که تاکنون برنامه‌های مختلفی توسط این بنیاد انجام شده است.
وی اهداف بنیاد بین‌المللی غدیر را نشر فضایل و مناقب حضرت امیرالمؤمنین(ع)، گسترش مفاهیم نهج‌البلاغه، توجه به امر ولایت در جامعه اسلامی ، پاسخ به شبهات مربوط به حوزه ولایت و غدیر بیان کرد.
captcha