برگزاری آزمون مربیان طرح ملی حفظ قرآن در سبزوار
کد خبر: 3554047
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

برگزاری آزمون مربیان طرح ملی حفظ قرآن در سبزوار

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول طرح ملی حفظ قرآن کریم اوقاف سبزوار اظهار کرد: آزمون مربیان طرح ملی حفظ قرآن در سبزوار طی دو روز با حضور اساتید قرآنی برگزار می‌شود.

اکرم‌السادات مهرآبادی، مسئول طرح ملی حفظ قرآن کریم اوقاف سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: آزمون ماهیانه مربیان طرح ملی حفظ قرآن کریم در سبزوار روزهای 24 و 25 آذرماه در جوار بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) با حضور مسئول طرح تربیت حافظان قرآن کریم بانوان استان، خانم بیگلری برگزار می‌شود.
وی با ابراز اینکه این آزمون هر ماه از طرف اداره اوقاف برای سنجش سطح معلومات مربیان و سنجش رشد آنها برگزار می‌شود، ابراز کرد: این آزمون در بین 55 مربی طرح ملی حفظ قرآن کریم از شهرستان‌های سبزوار، داورزن و خوشاب صورت می‌گیرد.
مهرآبادی با اشاره به اینکه با برگزاری آزمون یاد شده میزان رشد مربیان در حفظ قرآن سنجیده می‌شود، تصریح کرد: در این طرح اساتیدی داریم که از نخبگان قرآنی و دارای رتبه‌های استانی در مسابقات قرآن هستند.
مسئول طرح حفظ قرآن اوقاف سبزوار اضافه کرد: در بین مربیان طرح ملی حفظ قرآن، اساتید از 10 جزء تا 30 جزء قرآن را حفظ هستند و این امتیازی است که در تدریس و آموزش آنان و الگوپذیری دیگران از این معلم نقش مؤثری دارد.
captcha