برگزاری مراسم هجرت اردوهای جهادی 95 در کرمان
کد خبر: 3552973
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

برگزاری مراسم هجرت اردوهای جهادی 95 در کرمان

گروه اجتماعی: مراسم هجرت اردوهای جهادی 95 و تقدیر از گروه‌های جهادی امروز شنبه، 21 آذر با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) در دانشگاه پیام نور این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار سید ضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری طی27 سال بیش از یک‌هزار و 600 دیدار داشتند و در این دیدارها بیش از 2 هزار و 600 بار در مورد روستا، بیش از یک‌هزار و 200 بار در مورد پیشرفت فرمایشاتی داشته‌اند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدارها بیش از یک‌هزار و 200 بار از مناطق محروم یاد کردند و بیش از یک‌هزار بار از خدمت به مردم و نحوه خدمت به مردم یاد کردند.
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی جهادگران در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی انجام شده است و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) هم اکنون در رودبار جنوب استان کرمان در راستای محرومیت‌زدایی و آبادانی در راستای اقتصاد مقاومتی در حال انجام کار است.
همچنین حجت‌الله پاداش، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: توسعه و تقویت فرهنگ جهادی و فراگیر شدن آن در جامعه به ویژه در بین جوانان از اهداف اردوهای گروه‌های جهادی است.
وی افزود: بیش از 5 هزار دانش‌آموز در دوره‌های جهادی هجرت سه در راستای مرمت و زیباسازی بیش از 200 مدرسه به سراسر استان کرمان فرستاده شدند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همان ‌طور که می‌دانید دوره‌های جهادی در گذشته در سطح دانشجویان و دانشگاه‌ها انجام می‌شد، اما اکنون دانش‌آموزان نیز در این طرح‌ها شرکت می‌کنند.
وی  بیان کرد: 91 تیم بهداشتی در سال جاری تا کنون به مناطق محروم اعزام شدند و بیش از 180 پروژه راهسازی و 14 پروژه آبرسانی از سوی گروه‌های جهادی در استان کرمان انجام شده است.
captcha