دانش‌آموزان استثنایی قرآنی خوزستان تجلیل شدند
کد خبر: 3550914
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

دانش‌آموزان استثنایی قرآنی خوزستان تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: از 21 دانش‌آموز استثنایی نخبه قرآنی که در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور رتبه کسب کردند، تقدیر شد.

جواد چلداوی، کارشناس مسئول و کارشناس قرآن، عترت و نماز مدارس استثنایی آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه شنبه 13 آذرماه به عنوان روز جهانی معلولان در تقویم به ثبت رسیده است، افزود: به همین مناسبت از دانش‌آموزان نخبه قرآنی استثنایی تقدیر شد.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت 9 امروز یکشنبه 14 آذرماه در سالن شهید مطهری ناحیه 1 آموزش و پرورش شهرستان اهواز برگزار شده است، افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم حسن‌زاده امام جمعه موقت شهرستان اهواز سخنران این مراسم بود.

چلداوی با بیان اینکه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان از دیگر سخنرانان این مراسم است، افزود: در این مراسم از 21 نفر از دانش‌آموزان استثنایی که در سیزدهمین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور رتبه کسب کردند تقدیر و تجلیل شد.

وی یادآور شد: 44 دانش‌آموز قرآنی استثنایی استان خوزستان 26 تا 30 تیرماه و 1 تا 5 مردادماه در مشهد مقدس به رقابت با دیگر متسابقان پرداختند و 21 رتبه برتر توسط این دانش‌آموزان کسب شد.

captcha